Časté otázky

Čo mám urobiť, keď je produkt, ktorý som si prial/-a, už vypredaný?

Nemajte obavy, produkt opäť naskladníme. Snažíme sa sledovať naše skladové zásoby, ale z času na čas sa stáva, že nestíha naša výroba, alebo mešká dodanie materiálov. Pre presnejšie info nás neváhaj kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.

 

Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?

Pre objednanie nie je potrebné byť registrovaný, resp. mať zákaznícky účet. Registrácia slúži pre Vaše účely, môžete tu sledovať Vaše predchádzajúce objednávky a platby.

 

Je možné objednať si u Vás individuálne rozmery Vašich produktov, poprípade iné doplnkové produkty?

Ohľadom individuálnych požiadaviek (napríklad neštandardný rozmer mantinelu, ) nám prosím napíšte prostredníctvom kontaktného formulára. V prípade ak by ste z našich látok chceli nejaký doplnkový produkt (podsedák na stoličku, baldachýn na posteľ atď) sme Vám taktiež k dispozícii. Môže sa však stať, že budeme kapacitne vyťažení a individuálna objednávka nebude možná.

 

Koľko stojí poštovné?

Poštovné Vám bude automaticky vypočítané podľa obsahu objednávky. Výšku poštovného uvidíte predtým, ako objednávku potvrdíte.