Časté otázky

Čo mám urobiť, keď je produkt, ktorý som si prial/-a, už vypredaný?

Nemajte obavy, produkt opäť naskladníme. Snažíme sa sledovať naše skladové zásoby, ale z času na čas sa stáva, že nestíha naša výroba, alebo mešká dodanie materiálov. Pre presnejšie info nás neváhaj kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.

 

Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?

Pre objednanie nie je potrebné byť registrovaný, resp. mať zákaznícky účet. Registrácia slúži pre Vaše účely, môžete tu sledovať Vaše predchádzajúce objednávky a platby.

 

Je možné objednať si u Vás individuálne rozmery Vašich produktov, poprípade iné doplnkové produkty?

Ohľadom individuálnych požiadaviek (napríklad neštandardný rozmer mantinelu), nám prosím napíšte prostredníctvom kontaktného formulára. V prípade ak by ste z našich látok chceli nejaký doplnkový produkt (podsedák na stoličku, baldachýn na posteľ atď) sme Vám taktiež k dispozícii.

 

Koľko stojí poštovné?

Poštovné Vám bude automaticky vypočítané podľa obsahu objednávky. Výšku poštovného uvidíte predtým, ako objednávku potvrdíte.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie